Davy Wathne videre til dag 2 i poker-NM: – Har null kontroll. Jeg kan ingenting!
Davy Wathne melder at han kommer til å ryke ut direkte ved oppstart av den andre spilledagen i turboturneringen i online-NM.
Coolbet-ambassadøren er en av 203 spillere som avanserte fra det innledende spillet søndag kveld. 1507 stilte til start, noe som var ny rekord.
Nå er Davy med 202 286 sjetonger nummer 146 på resultatlisten, men han har små forhåpninger om å bli norgesmester og rundt 200 000 kroner rikere mandag kveld.
– Jeg har null kontroll. Det er bare flaks, uflaks og tilfeldigheter for min del. Men jeg høster erfaring og lærer hele tiden. Jeg er jo amatør. Jeg kan ingenting, melder han til Poker.no mandag formiddag.
Denne turneringen vil bli sendt live på Twitch med Stig Moen som programleder fra klokken 20 mandag kveld.
Davy dro på
På et tidspunkt var han all in med ikke kjempesterke Q10 i hullet, og møtte en dominerende AQ i den hånda.
– Jeg var egentlig død og begravet, men så kom det en 10-er på turn, og så var jeg med igjen, sier Davy, og garanterer at han kommer til å ryke veldig fort mandag kveld.
– Men det har vært gøy å spille NM?
– Det har vært fantastisk. Helt ellevilt. Nå har jeg sittet innesperret i nesten 11 måneder, uten at noe har skjedd. Og så plutselig er det action i min egen stue!
André Bye Berg leder turneringen før dag 2 med nesten halvannen million i stacken. Spillet gjenopptas klokken 20 mandag kveld, og da spiller man ned til vi har en ny norgesmester.
Dette er spillerne som er videre fra dag 1
Trykk ctrl+f (Windows) eller command+f (macOS) for å søke på navn:
[table id=55 /]




















